Zöld turmix

Ha semmit sem mond számodra ez a csodaital, akkor hadd ajánljak a figyelmedbe egy kis olvasnivalót :-)


Ha ez nem elégítette ki információéhséged, akkor olvasd el Victoria Boutenko: A nyersétel csodája című könyvét.

Tudom, hihetetlenül hangzik, de finom :-)


Több felindulásból ittam már a turmixot, először Antal Valiék hatására. Mert elhittem, hogy jó. De ez valahogy nem volt elég, a lelkes turmixivás pedig alább hagyott. Később a kezembe került Victoria könyve. Másnap a turmixgép is ;-)))

Ha csak teheted, építsd be a reggeleidbe! Ha nem is minden reggel, de idd a turmixot! Olcsó, szezonális (bár ez a gyümölcstől is függ!), rémesen egyszerű, és csodát tesz. De az ajánlott irodalom beszél helyettem is, azt hiszem :-)

Hozzávalók:
  • 1-2 marék zöld levél (spenót, sóska, mángold, de lehet zeller, reteklevél, vagy bármilyen zöldségnek a levele is)
  • 2-3 szem gyümölcs
  • víz
  • ízlés szerint méz

Ha kezdő zöldturmixos vagy, először banánnal próbáld (pl. almával keverve), mert édes és krémes. Túlzásba viszont ezzel sem szabad esni, igyekezz váltogatni a gyümölcsöket. Így télen eléggé meg van kötve a kezünk, de nem lehetetlen!

Induljon Neked is ezzel a reggel, és meglátod, a kávé idővel elmarad, az emésztésed pedig szépen javulni fog…

(Hm… ha mégis ragaszkodsz a kávéhoz, akkor ne rögtön a turmix után idd :-DDD)



Megjegyzések

  1. Én vacsorára iszom, már vagy 3 hete. Nagyon belejöttem, és finom is.Valóban nem nagy a választék gyümölcsök terén, legalábbis, ami nem túl drága.Én a kávémhoz ragaszkodom egyenlőre, mert nagyon alacsony a vérnyomásom, aztán majd meglátjuk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Örülök, hogy Te is szereted :-)
      Vacsira sem rossz, csak én reggel könnyebben megoldom, hogy pár órával ne egyek előtte, mert ez ugye gyorsan emésztődik és nem lehet más a gyomorban.
      Kiváltod vele a vacsit, vagy mellé iszod? Nem is rossz ötlet egy jó nagy "kübli" zöld turmix vacsira... Bár ezt inkább nyáron tudnám elképzelni...
      Zöldséggel ill. sós verzióban próbáltad?

      Törlés
  2. Egyenlőre vacsi helyett iszom, de néha, ha nagyon éhs vagyok, akkor eszem is. De tervezek egy léböjt kúrát, ezt is beépítve, méregtelenítési okokból. Még nem próbáltam zöldséggel, mert egy blogon azt olvastam, hogy az nem jó, mert felfújódik tőle az ember. Akkor ez nem igaz?

    VálaszTörlés
  3. Erről nem hallottam, de majd utána járok. Azt tudom, hogy zöldséget gyümölccsel nem jó keverni, de mivel ez levél, ezért mehet mindegyikkel. Meg aztán a nagykönyv szerint gyümit reggel, zöldséget este. De ez már szőrszálhasogatás. Ezek szerint a zöldségeset Te sem próbáltad még. Biztos finomabb a gyümölcsös, ezt nem kétlem :-))) Esetleg majd tesztelem, Victoria könyvében vannak sós változatok is. Összeszedem a bátorságom :-D
    Én március elején állok neki a méregtelenítésnek, hajrá, szorítok Neked is! ;-))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése