Kommentek blog-díja

Na, akkor nézzük :-) A képet hamar feldobtam a blogra, de akkor most szépen át is adom, ahogy illik. A díjat Zuzsától kaptam, íme a blogja: Gyógynövények, fűszerek, gasztrotöri

Az átadás szabályai:
1. Linkeld be annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
2. Tedd ki a díjat a blogra.
3. Add tovább olyan 4 blognak, akinél szívesen kommentelsz
4. Add-még tovább 2 olyan blognak, ahol még nem vagy rendszeres olvasó!
5. Értesítsd egy kommentben a díjjal jutalmazottakat.

Akiknek továbbadom:

1. Eddig is lelkes olvasó voltam és kommenteltem is:

2. Új blogok:

 
 

Megjegyzések

  1. Szia Judit! Köszönöm a díjat:)Remélem nem baj, ha én nem adom tovább...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy gondoltál rám, már korábban járt nálam, így most nem adom tovább.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése