Almás-banános zöldturmix és blogversenyek

Nemrég fedeztem fel 2 blog"versenyt", eddig csak a vkf! élt a tudatomban. Az utóbbi időben ezt sem követtem, de most felvettem a fonalat :-) És a másik két játékot is nyomon követtem, várva az új fordulók kiírásait, hogy készülhessek. Ha van kedved, az alábbi linkeken találod őket.

Süss, alkoss díszíts 11. forduló
http://trollakonyhamban.blogspot.hu/2012/11/sad-xi-oltoztessetek-unnepi-ruhaba.html

Blogkóstoló 6. forduló
http://barbikonyhaja.blogspot.hu/2012/11/blogkostolo-6-fordulo-jatekra-fel.html

A mai receptem pedig egy zöld turmix. Nehogy azt higgyétek, hogy az egészséges életmód nálam csak a reformnasikat tükrözi. Csak hát ezek kétséget kizáróan jobban mutatnak a blogon, mint pl. ezek a zöld kotyvalékok :-)


Ha újdonságként hat rád a Zöld Turmix kifejezés, olvasd el ezt, és az itt ajánlott linkeket, esetleg a könyvet is!


Talán ez a legegyszerűbb, leginkább fogyasztott zöld turmix. Főleg, ha van saját almánk, vagy kaptunk valakitől :-) A banántól finom krémes lett...


Hozzávalók 7-8 decihez:

  • 50 gramm rukkola (vagy más zöld levél)
  • 2 banán
  • 1 alma (mehet a héja is!)
  • 3 dl (tisztított) víz

Turmixoljuk össze, amíg teljesen homogén lesz.





Próbáltam 1 banán - 2 alma kombinációval is, úgy is fincsi. Egészségesebb, szezonálisabb, de nem olyan édes és krémes. Azoknak, akik csak barátkoznak a zöld turmixokkal, inkább a kétbanános verziót javaslom :-)) Vagy tegyenek pici mézet a kétalmásba...








Megjegyzések