Almás kuszkusz reggeli

Kicsit elkanászodtam a reggeliket illetően, úgyhogy most újra ringbe szállok :-) Első lépés ez az almás csoda. Csak keveregtem-keveregtem a konyhában, nézegettem, mi van kéznél, ami villámgyorsan elkészül, mert már éhes is voltam. Szabadnapon készült, tehát ráértem volna pepecsleni vele, de milyen reggeli az olyan, ami 10 percnél tovább tart? Hát, olyan, amit senki sem fog elkészíteni :-D



Na nézzük:

Hozzávalók személyenként:
  • negyed bögre kuszkusz
  • negyed bögre víz
  • 1 alma
  • 1 ek. méz
  • 1 csapott (!) teáskanál fahéj



Elkészítés:
  • Forraljuk fel a vizet, öntsük rá a kuszkuszra. Pár perc alatt megszívja magát.
  • Addig reszeljük le az almát, mehet bele a héja is. 
  • Adjuk hozzá a mézet és a fahéjat, végül keverjük bele a megdagadt kuszkuszt is.


Voilá! :-) Jó reggelt! :-)

Kevésnek tűnhet a mennyiség, de nagyon laktató! Nnnnna, ez a délig tartó lendület! ;-))


Megjegyzések

  1. Nagyszerű ötlet!! Van is itthon minden, holnap ki is próbálom!

    VálaszTörlés
  2. Finom reggeli! Köszönöm a receptet!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése