Diós chia puding

Egész délután a konyhában robotoltam... Nem, ebből Ti semmit sem profitáltok, ma ugyanis szappanok készültek ;-) (kivéve a rokonaimat :-D ti kaptok!!) Életem párja ezért most helyettem vacsit főz, én pedig megosztok veletek egy egészséges finomságot :-)



Egyszerű nasi, tízórai, uzsonna, reggeli....... A kúra alatt ettük, illetve csak én, férjemuram nem diórajongó, neki nem nyerte el a tetszését. De azt mondta, az állaga bajnok. Na akkor nézzük ;-) Nem édesítettem semmivel, meg kell hagyni, így elég puritán, de a méregtelenítésbe nem igazán fért volna bele. Sok-sok banánnal ettem. Ha nem vagy szigorú étrenden, tehetsz bele mézet, agavét, juharszirupot, nyírfacukrot. Nem mértem pontosan, a nyers ételeket nem is lehet, ezért a sok "kábé" a hozzávalók között...



Hozzávalók:
  • kb. 1 dl dió
  • kb. 1 dl víz
  • 2 ek. chia mag
  • banán
  • (tetszés szerinti édesítő)




Elkészítés:
  • A diót egy napra beáztatjuk. Nem tragédia, ha nem történik meg, de így egészségesebb és könnyebben is emészthető.
  • Leszűrjük, turmixgépben ugyanannyi vízzel simára keverjük. Nekem picit darabos maradt, jót tett neki :-)
  • Hozzákeverjük a chia magot. Ezt már ne a turmixban, a magokat nem kell ledarálni!!
  • Behűtjük, hogy a mag szépen megszívja magát és bepudingosodjon az egész. Másnap (vagy néhány órával később) fogyasztható. Banánkarikákkal tálaljuk.


Jó étvágyat!


Megjegyzések