Gyümölcsburger

Na, kinél megy május kellemes estéin a fűtés?! :-) Remélem lassan kitör az igazi tavasz, mert nagyon-de-nagyon-de-nagyon unom már ezt, meg azokat is, akik folyton csak az időjáráson nyavalyognak. Ennek értelmében akkor abba is hagyom, hozok egy gyümölcsös receptet,  ami elhozza a jó időt. Remélem működik a terv... ;-)



Kicsit meglepett a recept, meg is mondom őszintén, félve próbáltam ki, de már épp elég jó ötletet valósítottam meg a Rapunzel háza tájáról ahhoz, hogy bízzak bennünk. Megérte :-)
Régebben készült, híján voltam friss gyümölcsnek, na nem mintha most sokkal jobb lenne a helyzet, de lassan indul a gyümölcsszezon, jól meg lehet spékelni ;-)



Mandarint és kiwibogyót kaptam, jó volt a párosítás. A kiwibogyót nemrég fedeztem fel, télvíz idején, az egzotikus gyümölcsök között. Igen, ilyenkor már mindent kipróbál az ember, ha "unja a banánt...". Bejött :-)



A gyümölcsök és a gyümölcslé szabadon variálhatóak, nekem nem volt narancslevem, csak frissen préselt dobozos ananászom, tökéletes volt!
Ha még nem riasztottalak el a gyümölcsburger gondolatától is, nézzük, mi kell hozzá :-)



Hozzávalók 2 burgerhez:
  • 2 barna zsemle
  • 50 g natúr krémsajt
  • 25 g kesukrém (nem mértem le, mehet szemre, feleannyi, mint a sajt...)
  • 1-2 evőkanál gyümölcslé, nálam ananász
  • friss gyümölcsök: mandarin, kiwibogyó
  • frissen őrölt vanília



Elkészítés:
A zsemléket félbevágjuk, mindkét felét megkenjük a krémmel, megpakoljuk a gyümölcsökkel, a vaníliával, és jöhet rá a teteje.

Jó étvágyat!


Forrás: http://rapunzel.de/bio-rezept-fr%C3%BCchte-burger--460.html

Megjegyzések