Gyümölcspürés joghurt lenmaggal

Ha valaki velem együtt lenmag-kúrára van ítélve, íme :-) Egyszerű tartani, bármibe belekeverhetjük (a mai rántottába nehéz lett volna, de engedtem a kísértésnek... egy napon nem múlik a világ. :-P) Ennek ellenére egy idő után roppant unalmas lehet, hogy hol lenmagos joghurtot, hol lenmagos gyümölcspürét, kefírt, esetleg forrázós müzlit, sima müzlit eszünk.



Én hat hétig kaptam a diétát, hiányoznak a "nem vagyok éhes, inkább csak kekszet mártogatok a kávémba" reggelek :-) Ilyenkor engedek a kísértésnek, mert ha egy diéta rosszul esik, akkor hamar elfogy a motiváció. Ilyen esetekben úgy indítom a napot, ahogy jól esik, és beiktatok egy lenmagos tízórait. Így hosszú távon tarthatóbb :-)




Lényeg a lényeg, marhára meg lehet unni, ezért próbálkoztam pár variációval, ügyelve arra, hogy az elkészítés pár percen belül maradjon, de mégis, ne csak összedobott pépeket együnk. Inkább ötlet, mint recept kategória, de tudom, aki a cipőmben jár, értékelni fogja ;-) A lenmagot őrölve könnyebb emészteni, de vitamindúsabb lesz, de frissen bontjuk fel a szemeket. Na nem minden étkezés előtt!! :-) Vásárolj egész lenmagot, és otthon daráld le!


Hozzávalók:
  • 1 pohár görög joghurt (200g)
  • 1/3 üveg feketeribizlis almapüré (kb. 100-130g), pl. Alnatura
  • 1 ek. őrölt lenmag


Elkészítés:
A lenmagot kikeverjük a gyümölcspürével, majd pohárba rétegezzük a joghurttal. Tetejét őrölt lenmaggal díszíthetjük.





Megjegyzések