Lenmagos gyümölcskehely

Nem recept, csak egy 5let....
Sokszor elmegyünk az egyszerű lehetőségek mellett... Ezt is a lenmag-kúra idején reggeliztem. Untam már, hogy joghurtba teszem. Jött a gyümölcspüré ötlete. De olyat szerintem ember fia nem reggelizik magában, hacsak épp nem fogépítésre vár, fogszabályzó-állításon volt, vagy kétfogú bébi... Finomak, szó se róla, és meglehetősen sok változatban kaphatók (Alnatura pl.!), ennek ellenére... hm... uncsik!



Adott tehát a lenmag és a püré. Kéne bele valami "darabos". Mindig nyálcsorgatva néztem a reggeli "smoothie-bowl" recepteket, de a reggeli ébredés elég zötyögősen ment ahhoz, hogy ezzel pepecseljek. Vegyítettem hát a kettőt. Semmi vacakodás, csak ki kell bontani az üveget, összekeverni a pépet a lenmaggal és feldobni friss gyümölccsel. Tisztában vagyok vele, hogy nem én találtam fel a spanyol viaszt, de mielőtt ezt a fejemhez vágnád, gondold végig, reggeliztél-e valaha ilyet :-) És hogy ez a rém egyszerű dolog elment melletted... És mégis! Királyi napindító falatok!



Az oké, hogy ez egy recept-blog, de nem csak azért van, hogy nőjön a gyűjteményed, hanem azért is, hogy kicsit megkönnyítsem az életed. Nos. Tádám. ;-)
Már nem emlékszem pontosan, a képen látható adag milyen péppel készült. Nézd el nekem, mélyről kotortam elő a képet. A kismama-feledékenység kártyámat itt és most el is lőném, és ígérem, többet nem váltom be. Hacsak el nem felejtem, hogy már beváltottam :-)

Hozzávalók 2 főre:
  • 1 üveg gyümölcspüré (ha jól emlékszem, sárgabarackos-almás...)
  • 2-3 ek. őrölt lenmag
  • friss gyümölcsök: banán, áfonya, gránátalmamag


Elkésztést nem írok, keverd össze ;-)



Jó étvégyat, délig tartó lendületet! 

Megjegyzések