Áztatott bircher müzli

Nem csináltam még áztatott zabkását, csak főzőset. Ezután sem fogok. Mindkét adagot én ettem meg, férjemet idézném: "olyan, mint a vizes kenyér". Meg a fintora hozzá, és ahogy szépen lassan leteszi a kezéből, a kanállal együtt... :-) Nos, szerintem nem volt rossz, kétségkívül más, mint főzős társai, ellenben egészségesebb is (elvileg). Mivel kétfelé nem fogok reggelit készíteni, ezt a vonalat nem képviselem tovább, ezt a receptet viszont megosztom, akinek bejön, variálhatja. Nekem ízlett, mondom! :-)



Hozzávalók 2 főre:
  • 4 ek. zabpehely
  • 2 alma
  • fél lime leve
  • 6 ek zabtejszín
  • 4 ek. őrölt mogyoró
  • 1 ek. őrölt lenmag
  • egy csurgatásnyi méz
  • tálaláshoz: goji bogyó, kókuszreszelék



Elkészítés:
  • A zabpelyhet áztassuk be éjszakára kb. háromszoros tisztított vízbe. Reggel öntsük le róla a maradék vizet, amit nem vett fel.
  • Tálalás előtt reszeljük le az almákat, és az összes többi hozzávalóval együtt keverjük a zabpehelyhez.

Jó étvágyat!



Megjegyzések