Gyümölcsös-csokis "pizza"

Hát, itt vagyok. Úgy gondoltam, majd jövök újra a receptekkel, ha kicsit rendeződnek itthon a viszonyok, de ma rá kellett döbbennem, hogy arra aztán várhatok. Egy félévessel sosem lesz itt káoszmentes nap ;-) Ezt a cseppet sem diétás reggelit régóta meg szerettem volna mutatni nektek, de elkevertem!! Már a fotót is majdnem kitöröltem bánatomban. Ééééééés nemrég előkerült. Talán a hivatalos iratok közül. Azt hiszem :-)) Jöjjön tehát.



A tészta félkész, mert ez reggelire készült, és én nem gyúrok reggelire friss pizzatésztát. Sorry :-) A recept a Billa havi receptmagazinjában volt, kicsit átdolgoztam. A creme fraiche helyett.... Hmm. Krémsajtot vagy sovány, krémes túrót lehetne használni. A krémsajtos változat szerintem több cukrot igényel majd.



Hozzávalók 2 hatalmas adaghoz:
  • 150 g creme fraiche
  • kb. 2 ek. nyírfacukor
  • 1 ek. keményítő (pudingpor helyett használtam, mehet az is)
  • 40-50 g csoki
  • 1 tekercs pizzatészta
  • 150 g fagyasztott málna (most lehet friss is!)



Elkészítés:
  • A creme fraiche-t keverjük ki a nyírfacukorral és a keményítővel.
  • A csokit vágjuk darabokra.
  • A pizzatésztát vágjuk félbe. Kenjük meg a krémmel, szórjuk meg a gyümölccsel és a csokival. A széleit hagyjuk szabadon. Ezeket hajtsuk be, majd a végeket sodorjuk össze. 
  • 180 fokon, légkeveréssel (anélkül 200 fok) 15-20 percet sütjük, amíg szépen meg nem barnul. 


Jó étvágyat! :-)


Megjegyzések