Mézes puszedli

Jöjjön a "szokásos" puszedli receptje :-)



Be akartam vonni tojásfehérjés mázzal, úgy, mint a nagymamám, de őszintén szólva nem sok kedvem volt hozzá, és amikor megláttam, hogy milyen szépen berepedezett a teteje, nem is akartam eltakarni :-) Mindegy, annyira úgysem vagyunk édes szájúak - tudom, a blogon főleg desszertek vannak, de a "gejl" édes dolgokat nem csípjük...



Hozzávalók kb. 25 puszedlihez:




A süti elkészítéséhez kövessük a puszedli alapreceptben leírtakat, a fűszert a liszthez keverjük hozzá...


Megjegyzések

  1. Szia Juci!Hol vetted azt a gyönyörű fém dobozt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kik-ben, de Ausztriában. Otthon nem tudom van-e, nézd meg. Megtennéd, hogy beszámolsz az eredményről, hátha valaki másnap is tetszik ;-)
      Köszi

      Törlés
    2. Itt sajnos nincsen KIK és szerintem idén már nem nagyon utazok.Azért köszi! TINA voltam :))

      Törlés

Megjegyzés küldése