Túró rudi 2. verzió

Fő a változatosság :-)



Petránk kedvence a túró rudi, így a Petrakényeztető-héten, amikor minden sütim átvittem hozzájuk kóstolóba, a túró rudinak is ott volt a helye. Az ominózus nyers répás golyóval együtt készítettem, a bibi csak az, hogy a golyókat elvittem magammal, a rudik meg otthon maradtak. Úgyhogy a nyers répáért nem tudtam azonnal kiengesztelni, csak később... :-)))) De végül eljutott hozzá, állítólag ízlett is. Vagy csak a szülők nem merték megmondani, hogy nem... :-D



Az első verzió is fincsi, de én szeretek kísérletezni, és Petra anyukáját is nagyon szeretem, aki a gyerkőc ruháit mossa, az eddig készített rudim pedig kissé puha. Most egy robosztusabb rudi kellett, gyerekkézbe. 

Nem volt a mamánál étcsoki, csak valami régről maradt télapó vagy nyuszi csoki. Nekem nagyon édes volt, és nem is úgy viselkedett az olvasztásnál, mint amit én megszoktam. Ez eléggé látszik a képeken is, bocs érte :-))))



Hozzávalók 8 db nagy rudihoz:
  • 25 dkg túró
  • 5 dkg vaj
  • fél citrom leve
  • 2 tk. méz
  • étcsoki, 1-2 ek. olívaolaj (vagy pici vaj)



Elkészítés:
  • A túrót villával összetörjük, a vajat megolvasztjuk, és az egészet összedolgozzuk.
  • Rudakat formálunk, ezeket betoljuk a fagyasztóba - így könnyebb lesz bevonni.
  • A csokit megolvasztjuk, belekeverjük az olajat, a rudikat pedig belemártjuk. 
  • Én nem tudtam körbe bevonni, ezért a talpait egy második körben vontam be. Ha jól tudunk bánni a csokinkkal, illetve ismerős csokival dolgozunk, akkor nem így fognak kinézni :-)


Jó étvágyat!



Megjegyzések