Chilis mangós tészta

Vége a léböjtnek, jönnek a kedvencek :-)
A munkahelyemen kóstoltam, leutánoztam. Nem kértem el a receptet, a hozzávalók nyilvánvalóak voltak :-) A sima tésztát kukoricatésztára cseréltem, gondoltam ha már ilyen egzotikus finomság készül, vaduljunk. Ehhez az ízvilághoz a kukoricát párosítottam. Mák, mert így belefért a gluténmentes diétába ;-)



Igyekezz érett mangót vásárolni. Kétszer készítettem eddig ezt a tésztát. Elsőre szuper mangóm volt, a mai khmmm... éretlen. Bár ma is nagyon finom volt, érett mangóval jobban kiérződik az édes-csípős kontraszt. Amilyen furcsán hangzik, annyira jó. Ne féljetek kipróbálni! ;-)

Na nézzük.



Hozzávalók 2 személyre:
  • 20-25 dkg kukorica fusilli tészta
  • 1 érett mangó
  • kb. 10 dkg fekete olajbogyó (fél üveg)
  • nagy csipet himalája só
  • jó késhegynyi cayenne chili




Elkészítés:
  • A mangót megpucoljuk, felkockázzuk, botmixerrel pürésítjük. Nem kell teljesen, maradjon kicsit darabos.
  • A tésztát sós, olívaolajos vízben kifőzzük. Amíg elkészül, a szósszal is végzünk.
  • Az olajbogyót karikázzuk fel. Én elvoltam vele egy darabig, mert magozatlanom volt :-)
  • Rottyantsuk meg a mangót. Forraljuk néhány percig, amíg jól besűrűsödik.
  • Mehet bele a csili és a só, végül pedig az olívakarikák. Nem kell őket főzni, csak addig hagyjuk, hogy a szósz jól átmelegítse.
  • A leszűrt tésztát forgassuk bele a szószba.


Jó étvágyat!


Megjegyzések