Frissítő "mojito" víz

Ma kertészkedtem :-) Sokáig tartott, mire elrendeztem itthon a virágaim úgy, hogy minden jó legyen. Erre ma a felét kivittem a szabadba :-) Eddig kaspóhiányban voltam, most felszabadult több is. Lehet újra tölteni őket ;-) Icipici kiskert, de megdolgoztunk vele... Kééész :-) Ma gyors ebéd volt, fotó is készült, nemsokára hozom! Az idő viszont a bolondját járatta velem. Sütött a nap, szinte égetett, aztán egyszer csak feltámadt a szél, és csontig hatolt a hideg. Aztán beborult. Nem öntöztem, minek. De nem esett. Öntöztem. Most csöpög az eső. Hát egy ilyen összevissza napon milyen receptet is hozzak? Kuksol nekem még itt egy nyáridéző "üccsi", hátha elfelejtjük a bús időt ;-) Nézzük.



Általában vizet iszunk. Van víztisztítónk, könnyű minket e téren boldoggá tenni :-) Tökéletes szomjoltó, kicsit azonban uncsi. Ezért most új vizekre merészkedtem, az ízesített vizek irányába. Ez az első. A képen látható adag szódával készült, finom azzal is és sima vízzel is. Arányokat nehéz mondani, attól függ, mennyire szeretnéd erős ízűre, és attól is, hogy mennyi ideig akarod áztatni. Úgyis látni fogod, a kancsóba mennyi mutat jól, na annyival fini is lesz :-)



Hozzávalók:
  • víz vagy szóda
  • mentaágak
  • lime karikák




Elkészítés:
  • Tedd egy kancsóba a mentát és a lime-ot, és öntsd fel vízzel/szódával.
  • Hagyd egy kicsit állni. Ha úgy érzed, elég már az íze, de még nem fogyott el, halászd ki belőle a belevalókat. Egy idő után a lime fog dominálni benne, ha ezt nem akarod, vedd ki, a mentát pedig áztasd kicsit tovább.


Tényleg nincs pontos recept, abszolút elronthatatlan, inkább ötletnek szántam, mint receptnek :-) Nyárra, napsütéses tavaszi napokra tökéletes lesz!!



Megjegyzések