Csokis avokádóturmix

A nyaralásunk íze... ;-) Sok-sok friss gyümölcslevet ittunk a vacsorákhoz, de az avokádót nem mertem megkóstolni. Hisz annak íze sincs. Ja, itthon :-) Láttam szomszédos asztaloknál, barna valami volt a pohár szélére csurgatva, úgy hozták ki. Elképzelni sem tudtam mi lehet, balzsamecetre gondoltam, inkább nem kockáztattam, nekem a görögdinnyelé bevált... Megkérdeztem az étterem tulajdonosát, mégis mi az a barna benne. CSOKI. Na, rendeltem gyorsan :-D Finom volt. Párom a nyaralás alatt jött rá, hogy az avokádónak igenis van egy kis íze. Hát, jó ez a turmix azért itthon kaphatóból is.



Itthon nem mertem belevágni, egyszer aztán hirtelen éhség tört rám délelőtt, avokádó pedig volt kéznél... Bioboltban korábban lőttem agavészirupos csokiszószt, összeszerelmesítettem az avokádóval. Jó lett. Sokáig készült, mert lassan adagoltam a vizet, elképzelni sem tudtam mennyi kellhet bele, de nektek már könnyű dolgotok lesz :-D Nézzük!

Hozzávalók 3-4 decihez:
  • 1 avokádó
  • kb. 250 ml víz (az avokádó méretétől is függ)
  • (lehetőleg finomított cukortól mentes) csokiöntet


Elkészítés:
  • Az avokádót a vízzel simára turmixoljuk. Én botmixerrel készítettem, magas falú edényben, folyamatosan adagolva a vizet. Turmixgép is tökéletes.
  • A poharat körbefuttatjuk a csokiszósszal, és beleöntjük a turmixot. Öntet mehet a tetejére is. Fogyasztáskor jól keverjük össze.


Próbáljátok ki, megéri!! Esős időt bearanyozza ;-)

A képen árválkodott volna, így drága arany szívem, magról nevelt kis citromfám került mellé. Kipróbáltam, elültettem, bejött ;-) Van trükkje, de azt most nem árulom el :-P


Megjegyzések