Citromos-uborkás limonádé

Furcsán hangzik, de ez ne riasszon el senkit. Sokféle ízesített víz recept kering a neten, kísérleteztem én is már belőlük, teszteltem sajátot is. Ez az uborkás felkeltette az érdeklődésemet, ki is kellett próbálnom. Találtam a boltban vastagabb, sötétzöld héjú, rücskös uborkát, ezt hoztam, remélve, hogy jobban kioldódik az íze. Kígyóuborkát is vehetsz, lényegében mindegy :-) Jó sok belevalót használtam, hamar ki szerettem volna próbálni. Többször felöntöttem, kíváncsi voltam, meddig bontakozik ki az íze. Sokszor!! Folyamatosan újratöltöttem a kancsót vízzel, egész napra oltja a szomjat. Így már megéri nekiállni! Nem használtam semmilyen édesítőt, nem is hiányzott belőle. Hajrá, hajrá!



Hozzávalók:
  • 1 citrom (jobb, ha kezeletlen/bio, mert beleázik a héja is)
  • fél uborka
  • 1 liter víz (kezdetnek, aztán folyamatosan pótolhatod, lesz még íze!)


Elkészítés:
A belevalókat felkarikázzuk, és a vízzel felöntjük :-) Pont addig tart, mint ezt leírni :-D



Holnap véget ér a nyári szabim. Nem, sajna nem új recepteket kísérleteztem :-) A szüleim voltak látogatóban. Jókat ettünk, de semmi újítás, semmi fotózás. Lett volna mit, de szépen felfaltuk, majd újrakészítem és hozom Nektek! Kistestvérem, a legkisebbik, Borka is itt volt, neki a a kávé tetejéről a mandulatejhab ízlett a legjobban...... ;-)



Jó pihenést annak, aki teheti, aki pedig nem, az frissítse magát az uborkás limonádéval. (Családnak le lehet szűrni pohárba öntés előtt, és csak később elárulni, hogy mi volt benne..................)



Megjegyzések