Epres kesubonbon

Találtam egy receptet, megkívántam, bevásároltam hozzá, de valahogy elmaradt. Nemrég eszembe jutott, megcsináltam, sikert aratott :-) 4 összetevős bonbon, egészséges, finom, különleges. Nyári hőségre ideális, nincs bevonva semmivel....... Javaslom, hűtsétek be, és a hűtőből falatozzátok :-) Normális időben persze lehet szépen tálalni, de az elmúlt napok nem ebbe a kategóriába tartoznak :-D



Ismét medjool datolya, a nagy, krémes fajta. A fagyasztva szárított eper nehezen beszerezhető, viszonylag drágább alapanyag, de ha ínyencségre vágysz, egy csomaggal engedj meg magadnak..........................



A csészém 2 decis volt. A forrásban szereplő golyók világosabbak, darabosabbak, az a csésze szerintem nagyobb lehetett. Ez a szép a nyers ételekben, mindenhogy működnek :-)



Hozzávalók 15-20 darabhoz:
  • 1 csésze kesudió
  • 6 medjool datolya, kimagozva
  • fél csésze fagyasztva szárított eper
  • 1 kk. vaníliaőrlemény
  • csipet himalája só



Elkészítés
  • Aprítógépben daráljuk le a kesudió.
  • Ezután mehet bele a datolya, a vanília és a só, dolgozd homogénre. Akkor jó, ha egy golyóba összeáll, és azt "dobálja" a géped.
  • Végül add hozzá az epret. Ezt nem muszáj finomra darálni, maradhatnak benne nagyobb darabok.
  • Formázz kis golyókat és hűtsd be őket.

Ennyi.




Forrás: http://betterwithcake.com/snack/strawberry-and-cream-cashew-cookie-bites/

Megjegyzések