Csokis-mogyoróvajas banánfalatok

Jelentem, immár rend van az íróasztalon, így azért kellemesebb blogolni is :-) Ma a következő szekrény van soron, de előbb egy kis motiváció annak, aki esetleg szintén tavaszi takarításban és/vagy pakolászásban van...

Gyors, egyszerű nasi. Receptnek nem is igazán nevezném, ötletnek viszont kiváló, úgy érzem, mindenképp meg kell osztanom veletek :-) Kétszer csináltam eddig, sikere volt! Olyan szép nem lesz, mint a forrásban a képen, ahhoz tökéletesen el kellene kapni a csoki hőmérsékletét, állagát, sőt, a falatokat mártogatás előtt le is lehetne kis időre fagyasztani. Stb. stb. stb. Nálam ez túlmegy a gyors nasi határán, tehát legyen csúnyább, ellenben gyors! :-)

Amúgy most nézem csak, ahogy a forrás linkjét keresem, hogy eredetileg mandulavajjal készült. Nos, én csak a kép alapján dolgoztam :-)



Sietnem kell, mert egy mediterrán lepényem süldögél, remélem, nem felejtem bent :-) Mennyiségeket nem írok, attól függ, mekkora adagra van szükség. (Gyakorlatias háziasszonyoknak lefordítva: attól függ, mennyi banán van otthon :-D)

Hozzávalók:
  • banán
  • mogyoróvaj
  • étcsoki


Elkészítés:
  • A banánokat felkarikázzuk.
  • Betöltünk kettőt-kettőt mogyoróvajjal.
  • Fogpiszkálóval átszúrjuk, ez szépen összetartja.
  • A csokit gőz felett megolvasztjuk, a banánokat belemártogatjuk.
  • Sütőpapíron dermesztjük.



Szép napot mindenkinek, itt végre végre süt a nap!! (Tegnap reggelre hó esett...) Meg is látogattam a közeli virágboltot, remélem, a kis hagymás virágok meghozzák az igazi tavaszt! Mégsem jöhet a Nyuszi a hóban!!

Megyek, kiveszem a lepényem ;-)


Forrás: http://www.ahealthysliceoflife.com/chocolate-dipped-almond-butter-banana-bites/

Megjegyzések