Chilis brownie

Pikáns, különleges... Csak igazi Nagyágyúknak javaslom ;-)

Chilis Brownie... ... ...


Megint egy brownie poszt, és megint a Két Pasi meg egy Kicsi megy. Ezek szerint ez így van megírva... :-)
Zabkakaót kortyolgatva, kötényben ülve blogolni (most sült ki két tesztadag süti... plusz a holnapi ebédem). Igen, valahogy íííííííííígy kell... :-)

A joghurt ez esetben kimaradt. Az úgy volt, hogy megkértem Életem Párját, írja ki a blogról a brownie receptet. Nem voltam benne 100%-ig biztos, hogy tudom fejből, és a szilveszteri bulira készült. Biztosra akartam menni. Kiírta, és hozta nekem a konyhába. Furcsa volt, mert úgy emlékeztem, hogy joghurtot is tettem bele, de ő esküdözött, hogy szóról szóra a blogról írta ki. Na, gondoltam magamban, ennyi eszem van, már az alapreceptet is rosszul töltöttem fel. Így aztán joghurt nélkül készült. Tökéletes lett. Később aztán persze láttam, hogy NAGYON IS ott volt az a joghurt. Biztos elvitte a cica 31-én este... :-P

Szóval joghurt nem, chili viszont annál is inkább került bele :-) 


A fenti recepthez jön egy kávéskanálnyi chili. Ha tört chilid van, nyugodtan beleteheted ezt a mennyiséget. Ha őrölt, abból nagyon csapott kell. Persze chili és chili között is van különbség. Azt mondom, kóstolgasd. Inkább túl kevés legyen, és kapj egy "sima" brownie-t a végén, minthogy elsokalld, és a végén kidobd...

Dupláztam az adagot, egy szilikon őzgerincformába került. Közepes lángon 20-25 percig sütöttem. Még remegősnek kell lennie, mikor kiveszed a sütőből.

Hogy milyen az íze? Hmm... A chilit konkrétan nem érzed ki belőle, valahogy összeolvad a csokival. De határozottan "más". Mikor lenyeled a falatot, akkor jön ki igazán a pikantériája.

Ki ne hagyd... :-)


Kapcsolódó receptek:

Megjegyzések